سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید گوشی شیائومی در اسال 99 + بهترین گوشی شیائومی

 

هاکان موبایل طیف گسترده ای از محصولات شیائومی را با قیمت های بی نظیر ارائه می دهد. برای خرید گوشی شیائومی می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

گوشی های شیائومی نسبت به دیگر رقبای خود قیمت مناسب تری دارند و برای افرادی که می خواهند تکنولوژی روز دنیا را در ازای پرداخت هزینه ی کمی در اختیار داشته باشند گزینه ی مناسبی می باشد. شیائومی محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می کند ، به طوری که این شرکت چینی در تمام کشورهای جهان حضور فعالی دارد. در این قسمت بهترین گوشی های این شرکت به صورت اجمالی مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی اجمالیگوشی شیائومی  Redmi Note 9 Pro

اگر به دنبال پیکربندی قوی پردازش و دوربین عالی هستید ، Xiaomi Redmi Note 9 Pro  یک گوشی مناسب است. این گوشی دارای عملکرد ، بسیار مناسب است ، به خصوص که فضای کافی برای ذخیره سازی را در اختیار دارد.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro  دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD است که دارای وضوح صفحه نمایش  x 23401080 پیکسل است.

از نظر عملکرد ، این تلفن هوشمند دارای پردازنده قدرتمند هشت هسته ای است که بر روی یک چیپست Qualcomm Snapdragon 730G ساخته شده است.

برای تصویربرداری ، یک دوربین چهار هسته اولیه با وضوح MP 648MP+   + 2 MP + 2 MP  دارد. در جلو نیز ، لنز 20 مگاپیکسلی دارد که سلفی های بسیار خوبی را ارائه می دهد.

باتری لیتیوم یونی 4500 میلی آمپر ساعتی به طور ویژه با ویژگی هایی مانند شارژ سریع ، بسیار شگفت انگیز است.

گزینه های اتصال نیز شامل Wi-Fi 802.11 ، b / g / n ، Bluetooth v5.0 و GPS است.برای خرید این گوشی هوشمند می توانید به سایت فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایید.

بررسی اجمالی گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

Xiaomi Redmi Note 8 Pro  یک دستگاه میان رده است که از نمایشگری بی عیب و نقص برخوردار است. با داشتن دوربین با وضوح بالا و لنزهای سلفی پاپ آپ ، می توان از عکاسی بی نقص آن لذت برد. به علاوه ظرفیت باتری آن نیز برای نیاز روزانه کافی است. اما ، در صورت مصرف زیاد ، ممکن است دستگاه گرم شود.

Xiaomi Redmi Note 8 Pro  نمایشگر کاملی را نشان می دهد که 6.53 اینچ دارد. این صفحه نمایش دارای وضوح صفحه نمایش  x 2340،1،080پیکسل است.

از نظر اپتیک ، این تلفن هوشمند دارای دوربین عقب 64MP + 8MP + 2MP + 2MP  است که تجربه عکاسی با کیفیت بالا را ارائه می دهد. در قسمت جلویی ، لنزهای 20 مگاپیکسلی عکس های سلفی با کیفیت بالایی را می گیرد.

Xiaomi Redmi Note 8 Pro  از یک چیپست جدید MediaTek Helio G90T  ساخته شده است که برای ارائه عملکرد پایدار در هنگام بازی ساخته شده است.

برای ذخیره سازی ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی را در خود جای داده است که با کمک کارت میکرو اس دی ، می توانید تا 512 گیگابایت آن را گسترش دهید.

Xiaomi Redmi Note 8 Pro  یک باتری Li-Po را با ظرفیت 4500mAh  در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این ، از فناوری Fast Charging نیز برخوردار است که می تواند باتری را در مدت زمان کوتاهی دوباره شارژ کند.

بررسی اجمالی گوشی شیائومی Redmi Note 8

Xiaomi Redmi Note 8  یک گوشی میان رده ??است که می تواند با طراحی شیک خود خریداران را تحت تأثیر قرار دهد. شیائومی ردمی نوت 8 یک گوشی کاملاً بدون حاشیه است که نمای پانوراما عالی را ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی است و دارای رزولوشن صفحه نمایش  x 2280 1080پیکسل به همراه تراکم پیکسلی 395 PPI  بر روی صفحه نمایش IPS LCD است.

از لحاظ ذخیره سازی ، این تلفن هوشمند حافظه ی 64 گیگابایتی دارد که برای نگهداری کلیه پرونده ها و داده های کاربران بسیار زیاد است. همچنین دارای ذخیره سازی قابل ارتقاء است که با کمک کارت microSD حداکثر 512 گیگابایت را پشتیبانی می کند.

شیائومی ردمی نوت 8 باتری 4000 میلی آمپر ساعتی Li-Po را دارد و همچنین برای راحتی کاربران ، از فناوری Fast Charging (امکان شارژ مجدد سریع) برخوردار است که می تواند باتری را در مدت زمان کوتاهی دوباره پر کند.

بررسی اجمالی گوشی شیائومی Redmi 8A

Xiaomi Redmi 8A  یک تلفن هوشمند با قیمت مناسب است. این دستگاه به دلیل وجود یک پردازنده عالی ، عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. تهیه نسخه پشتیبان از باتری نیز برای استفاده روزانه بسیار عالی است.

شیائومی Redmi 8A از یک صفحه نمایش 6.22 اینچی بهره می برد که طراحی کاملاً بدون حاشیه را به همراه دارد. رزولوشن صفحه نمایش x 1520 720پیکسل دارد.

این دستگاه دارای یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که می تواند با استفاده از کارت حافظه تا 512 گیگابایت گسترش یابد. این دستگاه از یک باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی Li-Po بهره می برد که به برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است. در مورد شبکه و اشتراک گذاری ، دستگاه دارای برخی از ویژگی های استاندارد 4G با VoLTE و microUSB است.

Xiaomi Redmi 8A توسط یک چیپست Qualcomm Snapdragon 439 هدایت می شود که دارای دو پردازنده چهار هسته ای Cortex A53 با سرعت 1.95 گیگاهرتز و 1.45 گیگاهرتز است.

بررسی اجمالی گوشی شیائومی Redmi K20 Pro

Xiaomi Redmi K20 Pro  یک دستگاه عالی است که تمام ویژگی هایی را که شخص مایل است در گوشی های میان رده ??داشته باشد دارا است. این گوشی با پیکربندی قوی خود قادر به انجام چندین کار به طور همزمان و بدون هیچ مشکلی خواهد بود.

Xiaomi Redmi K20 Pro  دارای یک صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED است و از یک صفحه نمایشی کامل برخوردار است که نمای پانوراما را به همراه نسبت ابعاد شیک 19.5: 9 ارائه می دهد.

درایو سیستم ، یک پردازنده octa-Kryo 485 پردازنده (یک تک هسته 2.84 گیگاهرتز ، سه هسته ای 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی) وجود دارد که روی تراشه Qualcomm Snapdragon 855 ساخته شده است و یک کارایی قدرتمند را ارائه می دهد.این گوشی با یک رم 6 گیگابایتی و یک پردازنده گرافیکی Adreno 640 برای کارهای های سنگین و بازی هایی که نیاز به جلوه های گرافیکی خوبی دارند همراه شده است.

Xiaomi Redmi K20 Pro  مجهز به باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین ، این دستگاه از پروتکل شارژ سریع QC4 + پشتیبانی می کند که حداکثر شارژ 58? را فقط در 30 دقیقه تضمین می کند.

Xiaomi Redmi K20 Pro طیف گسترده ای از گزینه های اتصال از جمله 4G با VoLTE ، Wi-Fi ، بلوتوث v5.0 ، GPS ، USB نوع C را دارد.

بررسی اجمالی گوشی شیائومی Redmi 6A

Xiaomi Redmi 6A  یک تلفن هوشمند با قیمت مناسب است که دارای بسیاری از ویژگی های قوی است. دوربین های این گوشی به اندازه کافی برای ضبط تصاویر با کیفیت مناسب هستند.

Xiaomi Redmi 6A  دارای صفحه نمایش 5.45 اینچی IPS LCD HD + است که دارای وضوح صفحه نمایش با ابعاد  x 1440 720 پیکسل است. تلفن هوشمند قدرت مورد نیاز خود را از باتری 3،000 میلی آمپری ساعتی دریافت می کند. این دستگاه با رنگ های آبی ، طلایی ، خاکستری و رز گلد روانه بازار شده است.

Xiaomi Redmi 6A  مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر 4128 در 3096 پیکسل را ضبط کند. از لحاظ اتصال ، این تلفن هوشمند دارای گزینه های زیادی از جمله 4G  با VoLTE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، GPS ، microUSB  و بلوتوث است.

Xiaomi Redmi 6A دارای یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی است که با استفاده از یک کارت حافظه می توانید تا 256 گیگابایت افزایش یابد.

بررسی اجمالی گوشی شیائومی Redmi Note 7 Pro

Xiaomi Redmi Note 7 Pro  دارای یک پردازنده قدرتمند است که می تواند کارهای روزانه را با سهولت انجام دهد. بازی های با کارایی بالا ، پخش مستقیم فیلم HD و برنامه های در حال اجرا که به فضای حافظه اولیه عظیم نیاز دارند ، به دلیل پردازنده آن می توانند کاملاً مؤثر باشند. دوربین ها عکس هایی با کیفیت بالا به خصوص در شرایط کم نور ارائه می دهند.

Xiaomi Redmi Note 7 Pro  دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD است که وضوح صفحه نمایش x 2340 1080پیکسل را ارائه می دهد.

این دستگاه از پردازنده 64 بیتی Qualcomm Snapdragon 675 octa-core بهره می برد که با سرعت ساعت 2GH  کار می کند و عملکرد خوبی را ارائه می دهد. گرافیک این دستگاه توسط Adreno 612 GPU پشتیبانی می شود.

Xiaomi Redmi Note 7 Pro دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه خارجی است که می تواند تا 256 گیگابایت گسترش یابد.

این دستگاه دارای دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی و دوربین های اصلی دوگانه 48 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی است. فلاش LED برای گرفتن عکس های کم نور تماشایی ، مزیت دیگری را ارائه می دهد.

Xiaomi Redmi Note 7 Proحاوی باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر ساعتی است. این دستگاه همچنین جدیدترین اتصال Wi-Fi ، Bluetooth ، GPS و USB را برای اطمینان از راحتی کاربر تسهیل می کند.برای خرید این گوشی هوشمند می توانید به سایت فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایید.

خرید گوشی شیائومی در هاکان موبایل

در فروشگاه هاکان موبایل گوشی های هوشمند برندهای معتبر از جمله شیائومی عرضه می شود. در صورتی که قصد خرید یک گوشی رده بالا را دارید ، می توانید گوشی شیائومی Mi Note 10 Pro را خریداری نمایید. در صورتی که قصد خرید یک گوشی میان رده با قیمت مناسب را دارید ، اما نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ، می توانید گوشی شیائومی Redmi Note 8 را خریداری نمایید.

افرادی که قصد دارند یک گوشی که در سطح پایین و میانی قرار دارد را خریداری کنند می توانندگوشی شیائومی  Redmi 8A را خریداری کنند. در سایت فروشگاه هاکان موبایل محصولات شرکت شیائومی با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. برای خرید و مشاهده قیمت و مشخصات آن ها می توانید به قسمت فروشگاه این سایت مراجعه نمایید.