سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خرید صابون های گیاهی به چه نکاتی دقت کنیم؟

?

خرید صابون گیاهی کار آسانی است. به هر عطاری سر بزنید چندین مدل از این صابون ها را روبرو شما قرار می دهند. الان هر دارو گیاهی فروشی هم صابون زردچوبه ، صابون سفیداب و صابون های دیگر را موجود دارد. اما آیا همه این صابون های واقعا گیاهی و اصل هستند؟ آیا این صابون ها برای شما مفید خواهند بود؟ آیا می توانید بدون نگرانی آنها را استفاده کنید. این مطلب را تا انتها بخوانید.

?

 

صابون گیاهی?

فواید صابون های گیاهی سیندرلا

از بهترین صابون های طبیعی، می توان صابون های سیندرلا را نام برد که اساساً بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده است. ما در اینجا برخی از مزایای صابون های گیاهی سیندرلا را بیان می کنیم:

  • صابون های گیاهی سیندرلا فاقد مواد شیمیایی و مضر برای بدن هستند.
  • صابون های گیاهی حاوی گلیسیرین هستند که به عنوان ماده جانبی برای واکنش شیمیایی بین هیدروکسید سدیم و اسیدهای چرب تولید می شود. در واقع، این یک محصول بسیار مطلوب و مفید به عنوان یک ماده مرطوب کننده است، به طوری که رطوبت هوا را جذب می کند.
  • صابون های گیاهی سیندرلا از روغنهای طبیعی ملایم مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن گرچک تهیه می شود.
  • بسیاری از مواد طبیعی مفید برای پوست، مانند عسل، میوه ها و گلیسرین برای افزایش رطوبت به این صابون های گیاهی اضافه شده اند.
  • لایه بردارهای طبیعی مختلفی نیز به این صابون ها اضافه شده اند تا اثرات سلول های پوستی مرده را پاکسازی کنند.
  • پوست را از باکتری های مضر پاک می کنند و رایحه طبیعی زیبایی به آن می بخشند.
  • این صابون ها موجب تغذیه پوست و دادن طراوت به پوست می شوند، که این نیز به تأخیر انداختن چین و چروک صورت کمک می کند.
  • صابون های گیاهی سیندرلا به درمان برخی بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک می کنند.

بهترین صابون گیاهی برای صورت

اجتناب از استفاده از محصولات حاوی مواد شیمیایی به دلیل تأثیر منفی آن بر روی پوست، یکی از مهمترین مراحل برای حفظ پوست صورت است. صابون های تجاری در وهله اول مسئول مشکلات خشکی پوست و از بین رفتن لطافت آن هستند. بنابراین صابون های طبیعی با مراقبت از پوست، که با روغن های مغذی و مواد طبیعی مورد نیاز پوست ساخته می شوند، باعث می شود آنها برای استفاده روزانه بسیار ایده آل باشند.

صابون های گیاهی سیندرلا یکی از بهترین انواع صابون های طبیعی موجود در بازار است، زیرا مزایای فوق العاده ای برای انواع پوست دارد. صابون های گیاهی سیندرلا مواد طبیعی مورد نیاز پوست را تامین کرده و آن را مرطوب می کند. حاوی خواص ضد چروک و ضد پیری است. رنگ پوست را روشن کرده و لکه های سیاه را از بین می برد. این صابون ها برای انواع پوست وجود دارند و برخی از مشکلات پوستی مانند پسوریازیس، عفونت و جوش را درمان می کند و مناطق تیره پوست را روشن می کند.

چرا از صابون های طبیعی استفاده کنیم؟

یک سوال پیش می آید، چه چیزی صابون طبیعی را از صابون های شیمیایی متمایز می کند؟ و چه چیزی ما را مشتاق به داشتن آن می کند؟ به خصوص که صابون های تجاری به وفور، در انواع مختلف و با قیمت های مختلف در دسترس هستند.

در واقع صابون تجاری صابون در نظر گرفته نمی شود، بلکه مخلوطی از مواد شوینده شیمیایی و مواد جامد تولید کننده کف است.

این دقیقاً عکس اتفاقی است که در مورد تهیه صابون طبیعی رخ می دهد، زیرا در نتیجه واکنش یک ماده قلیایی (NaOH) با اسیدهای چرب موجود در روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و سایر روغن های طبیعی ایجاد می شود.

ممکن است برخی بپرسند، آیا هیدروکسید سدیم یک ماده شیمیایی نیست؟ صابون های گیاهی چگونه یک محصول طبیعی است؟

 هنگام ساخت صابون طبیعی، برای اطمینان از اینکه مقدار هیدروکسید سدیم استفاده شده در واکنش شیمیایی با اسیدهای چرب به طور کامل مصرف می شود، مقدار هیدروکسید سدیم و روغن به طور دقیق محاسبه می شود. بنابراین، واکنش شیمیایی ناشی از واکنش اسیدهای چرب با هیدروکسید سدیم، خصوصیات هر دو را کاملاً تغییر می دهد و محصول نهایی هرگز حاوی هیدروکسید سدیم نخواهد بود.

صابون طبیعی با استفاده از مخلوطی از روغنهای گیاهی طبیعی ساخته می شود تا اطمینان حاصل شود که تمام اجزای طبیعی و مواد مغذی پوست را حفظ می کند. صابون طبیعی گلیسیرین را به طور طبیعی در خود نگه می دارد. در مورد صابون های تجاری، آنها با مواد ترکیبی تولید می شوند که کف زیادی تولید می کنند و گلیسرول تشکیل شده در هنگام ساخت آن استخراج می شود. به همین دلیل در مقایسه با صابون های طبیعی ارزان تر هستند.

 تفاوت بین صابون تجاری و صابون طبیعی چیست؟

صابون های تجاری عموماً در مقیاس وسیعی با مواد شیمیایی، مواد مصنوعی و عطرها یا رایحه های ارزان قیمت تولید می شوند که همگی می توانند باعث تحریک پوست شوند.

بعلاوه، صابون های موجود در بازار در بیشتر موارد اصلاً صابون نیستند و در واقع یک ماده شوینده هستند. مواد شوینده پس از دوش گرفتن یا حمام احساس خشکی و سفتی پوست شما را ایجاد کند. از طرف دیگر صابون های گیاهی، که با مواد گیاهی ساخته می شوند همراه با واکنش شیمیایی موسوم به صابونی شدن یک صابون پر از مواد مرطوب کننده، روغن های طبیعی و گلیسیرین به جا می گذارد. گلیسیرین یک ماده مرطوب کننده است که رطوبت هوا را به پوست می کشد و یک لایه محافظ ایجاد می کند که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

صابون طبیعی با استفاده از مخلوطی از روغنهای گیاهی طبیعی تولید می شود تا استفاده از صابون به عنوان مواد شوینده باعث از بین رفتن لایه روغنهای طبیعی ایجاد شده توسط پوست که باعث محافظت از پوست در برابر خشک شدن می شود، نشود. در مورد صابون های تجاری، آنها به مقدار زیاد و با ترکیبات مصنوعی که کف زیادی تولید می کنند، تولید می شوند که باعث خشک شدن پوست و از بین بردن لایه ای از روغن های طبیعی می شود. گلیسیرین تشکیل شده در صابون های تجاری برای فروش و استفاده از آن استخراج می شود که باعث می شود صابون تجاری در مقایسه با صابون طبیعی ارزان تر باشد.

مواد تشکیل دهنده صابون های گیاهی و تجاری

اگر به لیست مواد تشکیل دهنده صابون های موجود در بازار نگاه کنید، این مواد تشکیل دهنده رایج برای صابون های تجاری را مشاهده می کنید.

    سدیم کوکوئیل ایزتیونات (شوینده مصنوعی)

    اسید استئاریک (سخت کننده)

    سدیم آب ایزیونات (شوینده و ماده امولسیون کننده)

    استئارات سدیم (امولسیون، همچنین به عنوان یک تثبیت کننده ارزان استفاده می شود)

    سدیم دودسیل بنزیل سولفونات (شوینده مصنوعی)

    اسانس (رایحه مصنوعی)

    سدیم کلراید (نمک خوراکی)

    دی اکسید تیتانیوم (سفید کننده)

EDTA  (تثبیت کننده، مورد استفاده در محصولات تمیز کننده صنعتی برای کاهش سختی آب)

    تری سدیم اتیدرونات (ماده نگهدارنده)

BHT  (نگهدارنده)

اگر این مواد شیمیایی را با مواد تشکیل دهنده یک صابون گیاهی مقایسه کنید این تفاوت که چرا صابون های گیاهی، طبیعی و ارگانیک برای سلامت فرد بهتر است درک خواهید کرد.

    روغن زیتون

    روغن نارگیل

    روغن گرچک

    کره کاکائو

   روغن بادام

   مواد طبیعی

  پس چرا این مواد شیمیایی خطرناک و نامطلوب به بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی و صابون تولید شده تجاری اضافه می شوند؟ برای پاسخ این سوال می توان گفت این مواد ارزان هستند و به تولیدکننده کمک می کنند تا محصولاتشان خراب نشوند.

صابون های گیاهی برای انواع پوست‌ها

صابون های گیاهی سیندرلا برای انواع پوست ها موجود است. این صابون ها همگی از مواد گیاهی با کیفیت تولید شده اند. شایان ذکر است این محصولات همگی دارای مجوز از وزارت بهداشت (سیب سلامت) و استاندارد ملی می باشند.

هر کدام از این صابون های گیاهی برای نوع خاصی پوست مناسب می باشد که بسته به نوع مشکل پوستی باید انتخاب شوند.

برای انتخاب نوع صحیح صابون های سیندرلا از طریق واتساپ سایت سیندرلاکالا، با مشاوران و کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

صابون های گیاهی مخصوص پوست های معمولی و چرب

کسانی که پوست های معمولی و چرب دارند برای استفاده از شوینده روزانه می توانند از صابون های زغال، زردچوبه، اسطوخودوس، گل سرخ، قهوه، عسل، زینک اکساید و آلوئه ورا استفاده نمایند.

افرادی نیز که مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش، گودی جای جوش، لک حاملگی و سایر مشکلات پوستی دارند پیشنهاد می شود جهت دریافت صابون مناسب با مشکل خود از طریق واتساپ سایت سیندرلاکالا با متخصصان این مرکز مشورت نمایند.

صابون های گیاهی مخصوص پوست های مختلط و خشک

افرادی که پوست های مختلط و خشک دارند برای استفاده برای شوینده روزانه می توانند از صابون های زردچوبه، اسطوخودوس، گل سرخ، لیموگلیسرین، عسل، زینک اکساید و آلوئه ورا استفاده نمایند.

افرادی نیز که از مشکلات پوستی مانند آفتاب سوختگی، لک حاملگی، جوش های سر سیاه، سیاهی دور چشم، تیرگی زیر بغل و کشاله ران رنج می برند می توانند از  طریق واتساپ سایت سیندرلاکالا با متخصصان این مرکز مشورت نمایند.

ویژگی ها صابون گیاهی صابون تجاری
مواد تشکیل دهنده روغن های طبیعی مواد شیمیایی
تاثیر روی محیط زیست تجزیه پذیر تجزیه ناپذیر
قیمت گران قیمت ارزان قیمت
نتیجه استفاده ایجاد پوست نرم و لطیف ایجاد پوست خشک
پی اچ 7.5-8.5 9-10

صابون های گیاهی سیندرلا “9 نوع” می باشند که هر کدام از انواع مواد گیاهی مفید برای پوست تولید شده اند. این محصولات همگی دارای مجوز از وزارت بهداشت (سیب سلامت) و استاندارد ملی می باشند. و فروش در داروخانه ها مجاز بوده و از طریق هیچ ارگانی منع نمی گردد.

((جهت خرید عمده می توانید به صحفه “تماس با ما” در سیندرلاکالا مراجعه بفرمایید.))

* این صابون های گیاهی هرکدام خواص خاص خود را دارند که بسته به نوع پوست و نوع مشکل پوستی باید انتخاب شوند.

سوالات متداول مشتریان از سیندرلا کالا

سوال: صابون های گیاهی اصل را از کجا بخریم؟

جواب– سیندرلا کالا بهترین مرجع تخصصی برای خرید صابون های گیاهی اصل است. این فروشگاه آنلاین بهترین صابون های گیاهی سیندرلا را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. شما می توانید پس از دریافت مشاوره رایگان تخصصی، محصولات این فروشگاه را خریداری نمایید و در هر کجا ایران که هستید، محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

سوال: بهترین برند صابون گیاهی در ایران کدام است؟

جواب- صابون های گیاهی اصل توسط برندهای مختلفی عرضه می شود. اما در میان آنها صابون های گیاهی سیندرلا در بالاترین کیفیت تولید و عرضه می شود. صابون های گیاهی سیندرلا، از مواد با کیفیت و ارگانیک تولید می شوند و به پوست آسیب نمی رساند. نه تنها به پوست آسیب نمی زنند بلکه از پوست مراقبت کرده و برای درمان مشکلات پوستی مناسب می باشند.

سوال: کدام صابون گیاهی سیندرلا برای رفع تیرگی پوست مناسب است؟

همه صابون های گیاهی سیندرلا تا حد کمی می توانند باعث شفافیت و شادابی پوست شوند. اما در این میان صابون قهوه سیندرلا به صورت قدرتمند تیرگی های پوست را از بین می برد. صابون سفیدآب و صابون زردچوبه سیندرلا نیز بسیار قدرتمند هستند و تا حد زیادی پوست را روشن می کنند.

سوال: کدام صابون گیاهی سیندرلا برای جوش های سرسیاه مناسب است؟

جواب- صابون زردچوبه سیندرلا بهترین صابون گیاهی برای از بین بردن جوش های سر سیاه، جوش و جای جوش است. این صابون یک روشن کننده قوی برای پوست، رفع کک و مک و دارای خاصیت ضد چین و چروک است.

سوال: کدام صابون سیندرلا خاصیت ضدآفتاب دارد؟

جواب- صابون سفیدآب که با نام زینک اکساید هم شناخته می شود، بهترین صابون گیاهی سیندرلا است که یک ضد آفتاب قوی برای پوست محسوب می شود. این صابون روشن کننده و لایه بردار سطحی پوست است و به رفع بوی بد بدن کمک می کند.

سوال: کدام صابون گیاهی سیندرلا پوست را آبرسانی و رطوبت رسانی می کند؟

جواب- صابون لیمو گلیسیرین سیندرلا یک مرطوب کننده و شاداب کننده قوی برای پوست است. این صابون یک شوینده بسیار قوی برای پوست های خشک است. صابون عسل سیندرلا نیز یک آبرسان قوی برای پوست است که به روشن شدن و رفع حساسیت های پوستی کمک می کند.

سوال: کدام صابون گیاهی سیندرلا صورت را پر و پوست آن را شاداب می کند؟

جواب- صابون گل سرخ و خاک رس سیندرلا بهترین صابون گیاهی برای پر کردن صورت می باشد. این صابون دارای خاصیت ضد چروک است و نه تنها منافذ باز پوست را درمان کرده بلکه شل شدگی پوست صورت را برطرف می کند.

 

  • برای انتخاب صحیح صابون سیندرلا پیشنهاد می دهیم از طریق واتساپ سایت سیندرلاکالا ، با مشاور و کارشناس ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از جایزه خرید به صفحه اصلی مراجعه کنید تا از شرایط فروش ویژه مطلع گردید.

?