سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشی ساده برای افراد میانسال کدام است؟ آلکاتل 2053

یکی از قدیمی‌ترین برندها در زمینه تولید گوشی، آلکاتل می باشد. این برند همچنان به تولید محصولات کلاسیک برای افرادی که به دنبال گوشی ساده و به‌ صرفه از نظر اقتصادی هستند، مشغول می باشد. آلکاتل 2053D دوسیم کارته را می‌توان یکی از گوشی‌های کلاسیک این برند دانست. این گوشی برند آلکاتل تاشو می باشد. این ویژگی باعث شده تا به صورت اشتباهی دستتان با صفحه‌کلید برخورد نکرده و در نتیجه شماره اشتباهی گرفته نشود. اعداد و حروف روی صفحه ‌کلید این گوشی، بسیار بزرگ قرار داده ‌شده تا در هر شرایطی و به راحتی بتوانید از این صفحه ‌کلید استفاده کنید.

این قابلیت برای افراد سالمند یا افرادی که بینایی قوی ندارند، کارایی بالایی دارد. آلکاتل 2053D بلوتوث و رادیو نیز دارد. رادیوی این گوشی آلکاتل از موج FM پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش استفاده‌ شده برای این گوشی رنگی و ابعاد آن 2.4 اینچ می باشد. این گوشی برند آلکاتل یک دوربین اصلی و یک فلش LED دارد. برای این گوشی می‌توانید از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت استفاده کنید. اگر قصد تهیه گوشی کلاسیک تاشو دارید خرید گوشی آلکاتل 2053D می تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد.

معیارهای خرید گوشی آلکاتل 2053D

طراحی گوشی آلکاتل 2053D

گوشی آلکاتل 2053D از طراحی زیبا، راحت و ساده ای برخوردار است که کاملاً متناسب با دست و جیب شما می باشد. صفحه نمایش آن 2.4 اینچ است. ابعادی که برای این گوشی در نظر گرفته شده 103 در 54 میلی متر با ضخامت 16.9 میلی متر می باشد و این سایز کوچک باعث این شده که این گوشی وزنی معادل 89 گرم داشته باشد. بدنه این گوشی آلکاتل، از پلاستیک مقاوم ساخته شده که در برابر بعضی از ضربات و فشارها مقاوم می باشد.

این گوشی تاشو می باشد، مزیت تاشو بودن این گوشی این می باشد که در زمان استفاده نکردن از آن، حجم بسیار کمی اشغال می کند و به راحتی در تمام جیبها جا می شود. مزیت دیگر تاشو بودن، محافظت بیشتر از صفحه نمایش می باشد. این گوشی صفحه کلیدی دارد که با اعداد و حروف انگلیسی به همراه حروف فارسی را پشتیبانی کرده است.

این فارسی بودن برای کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی کمی دارند و یا اصلا آشنایی با آن ندارند، بسیار مناسب می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب در این گوشی این است که از زبان شیرین فارسی پشتیبانی کرده و دارای منوی فارسی نیز است. این منوی فارسی کمک بزرگی به بسیاری از افراد در استفاده از این گوشی خواهد کرد.مزیت دیگر این گوشی برند آلکاتل دو سیم کارت بودن آن است.

این دو سیم کارت بودن به این معنی است که هر دو سیم کارت به صورت همزمان فعال می باشند و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. سایز سیم کارت هایی که برای این گوشی آلکاتل استفاده می شود، نانو است. شما می توانید به لطف دوربین VGA آن با فلاش تمام لحظات خود را ضبط کنید و همچنین باتری قوی آن برابر با 970 میلی آمپر ساعت می باشد.

خرید و سفارش این گوشی ساده : https://hakanmobile.com/product/alcatel2053/