سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بازی werewolf در plato + هیجان و تجربه

بازی Plato در سراسر جهان میلیون ها نفر کاربر دارد و با داشتن حدود 40 بازی توانسته جایگاه و محبوبیت قابل توجهی به دست بیاورد و یکی از بهترین بازی های موبایلی به شمار می آید. این بازی توسط پلتفرم های مختلفی مانند آیفون و اندروید پشتیبانی می شود و توانسته در مدت زمان کوتاهی میلیون ها کاربر را جذب کند. گیمرها در بازی  Plato علاوه بر انجام بازی های متعدد می توانند باهم به گفتمان و چت نیز بپردازند. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی و آموزش بازی Plato پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Plato

بازی  (Plato (Programmed Logic for Automatic Teaching Operations بیشتر از آنکه به عنوان یک بازی شناخته شود به عنوان یک شبکه اجتماعی و پیام رسان همچون واتساپ شناخته می شود. نام این بازی مخفف عبارت (به همراه یکدیگر بازی کنیم) است. در بازی پلاتو افراد می توانند دوستان خود را اضافه کنند، به آنها پیام بدهند و یا آنکه به اتاق های مختلفی ملحق شوند. تفاوت این اپلیکیشن با سایر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی این است که کاربران می توانند علاوه بر چت کردن به صورت خصوصی و گروهی می توانند انواع بازی ها را نیز انجام دهند و لذت ببرند. به صورت کلی می توان بازی Plato را در دسته بازی های  Games & Group Chats قرار داد.

معرفی بازی Plato

ویژگی های بازی Plato

بازی Plato همانند بسیاری دیگر از بازی ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که می تواند برای گیمرها بسیار مهیج و جذاب باشد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این بازی گیمرها می توانند با دوستان خود از سراسر دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازند.
  • پلاتو دارای حجم کمی است و نیاز به دیتا ندارد و حتی در گوشی های رده پایین هم می توان از آن استفاده کرد
  • وجود بازی های متعدد در سبک های مختلف
  • امکان ساخت گروه های چت دوستانه
  • این نرم افزار دارای امنیت بالایی است
  • عدم نمایش تبلیغات
  • بازی دارای گیم پلی بسیار ساده و روانی است و به راحتی کنترل می شود
  • قابلیت چت کردن با رقبا حین انجام مسابقات وجود دارد و حس رفاقت را بین گیمرها بالا می برد
  • بازی دارای یک گرافیک رنگارنگ و جذاب است.
  • به صورت رایگان برای پلتفرم های اندروید و IOS ارائه می شود و هیچگونه تحریم و فیلترینگی ندارد

انواع بازی های پلاتو

در حال حاضر می توان گفت حدود 40 بازی مختلف در Plato وجود دارد که می توانند همه سلایق و رده های سنی را راضی کنند و آنها را برای مدتی سرگرم کنند . از جمله محبوب ترین بازی های پلاتو می توان به بولینگ، مافیا، منچ، پوکر، اوچو، بیلیارد، بولینگ،  مینی گلف، شطرنج، و … اشاره کرد.

آموزش نحوه بازی Plato

همانطور که گفته شد پلاتو دارای تعداد زیادی از بازی های فکری و محبوب است که طرفداران متعددی در سراسر جهان دارد. توضیح تمامی این بازی ها می تواند بسیار زمان بر باشد. در ادامه مطلب به بررسی و نحوه بازی کردن تعدادی از بازی های محبوب این اپلیکیشن را پرداخته خواهد شد.

بازی Table Soccer

بازی Table Soccer  در بازی Plato از محبوبیت بالایی برخوردار است و دیگر نیازی به معرفی ندارد. می توان گفت تقریبا تمام گیمرهای موبایلی  بازی Soccer Stars  یا بازی ‌های مشابه آن را تجربه کرده اند. در این بازی هر کدام از تیم های دارای مهره هایی شبیه به توپ هاکی است که باید آنهارا حرکت بدهد و با پرتاب آنها به تیم حریف گل بزند.

بازی Spades

بازی  Plato  یک بازی کارتی محبوب دیگر به کاربران خود عرضه کرده است که در آن دو تیم دو نفره به رقابت می پردازند. در هر راند بازیکنی برنده است که بزرگترین کارت را روی زمین گذاشته باشد. چنانچه کارتی که روی زمین بازی قرار دارد در دست بازیکن وجود نداشته باشد می تواند از کارت‌های اسپیدز استفاده کند و به اصطلاح کارت زمین را ببُرد. در این بازی بازیکنان به همراه هم تیمی های خود باید به صورت حدسی مشخص کنند. بازی دارای قوانین مشخصی است. به طور مثال بازیکن باید در شروع بازی Bid  را صفر اعلام کند و حتی یک دست هم برنده شد امتیاز منفی خواهد گرفت.

بازی Reversi در بازی Plato

بازی ریورسی که با نام اتلو هم شناخت می شود یک بازی  Plato  دو نفره ساده و فکری است و بازیکنان دارای مهره های سفید و سیاه هستند. در شروع بازی 4 مهره سفید و سیاه به صورت یک در میان در وسط زمین بازی قرار می‌گیرند. بازی به گونه ای است که باید مهره های بازی طوری روی زمین قرار بگیرند که در انتهای آن سمت مهره رنگ بازیکن قرار داشته باشد.

ادامه مطلب: https://emojo.ir/plato-game-tutorial/