سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش صفر تا صد بازی هیتمن Ps4 برای گیمرهای حرفه ای

قطعا تا به حال فیلم‌هایی که زندگی یک قهرمان را روایت می‌کنند زیاد دیده‌اید و آرزو کرد‌ه‌اید که مثل آن‌ها باشید. قهرمان بودن همیشه خوب نیست، در واقع این شعار بازی هیتمن Ps4 می‌باشد. در این بازی شما در نقش یک آدم تبهکار هستید که مانند یک کارآگاه به دنبال افرادی می‌گردد که باید آن‌ها را از میان بردارد. این بازی بسیار فوق‌العاده است و برای هدر دادن اوقات فراغت شما بهترین گزینه است.

زیرا این بازی از بخش داستانی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و تا به این رازها پی ببرید، زمان زیادی صرف خواهد شد. این بازی برای کسانی که عاشق فیلم‌هایی در ژانر خلافکارها، آدم کش‌ها و… هستند، بسیار مناسب است. چون می‌توانند این حس را حداقل در حین بازی داشته باشند. در این مقاله آموزشی از مجموعه مقالات آموزش بازی ایموجو به آموزش بازی هیتمن Ps4 می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی هیتمن Ps4

همانطور که گفته شد بازی هیتمن از بخش داستانی بلندی برخوردار است. به همین دلیل مناسب همه‌ی گیمرها نیست. برخی از گیمرها کم حوصله هستند و دوست دارند که همان بسم الله بازی وارد درگیری و جنگ بشوند. اما بازی هیتمن Ps4 اینگونه نیست و همیشه در همه‌ی مراحل برای رسیدن به درگیری باید مدت زمانی را در بخش داستانی بازی سپری کنید.

مثلا از این طرف شهر به آن طرف شهر، از این ساختمان به آن ساختمان و… مسیرها و اتفاقاتی وجود دارند که باید آن‎ها را پشت سر بگذارید تا به مقصود اصلی خود در این بازی برسید. مقصود اصلی شما در این بازی، کشتن آدم‌هایی است که برای ارباب شما دردسر ایجاد می‌کنند. این آدم‌ها در سطح شهرهای مختلف پراکنده شده‌اند و باید با استناد به نقشه و سایر عوامل راهنمای بازی، اقدام به پیدا کردن آن‌ها بکنید.

در این بازی برای پیدا کردن این آدم‌ها و نزدیک شدن به آن‌ها، باید مصیبت‌های زیادی را پشت سر بگذرانید. مثلا در یک مورد شما برای پیدا کردن این آدم‌ها، مدل می‌شوید و در شوی لباس حاضر می‌شوید. قطعا این حجم از داستان برای کسانی خوب و دوست داشتنی خواهد بود، که از گیم‌های داستانی و هیجانی لذت می‌برند.

معرفی بازی هیتمن Ps4

نحوه بازی هیتمن Ps4

در کل بازی اینگونه است که شما باید با نقشه و راهنمایی‌های موجود در بازی، اقدام به پیدا کردن محله‌ها و خانه‌های مورد نظر بکنید، سپس افرادی که باید بکشید را، می‌کشید. قطعا همه با این که چگونه اسلحه بردارند، در خیابان به این طرف و آن طرف بروند، لباس عوض کنند و… آشنا هستند.

حتی اگر اولین بارتان باشد که می‌خواهید بازی هیتمن در Ps4 را بازی کنید، نیازی به نگرانی نیست. زیرا همه‌ی موارد نامبرده در موقعیت و محل مناسب توسط نوشته‌ها به شما آموزش داده خواهد شد. پس جای نگرانی نیست. اما باید یک سری اطلاعات را در مورد این بازی کسب کرد که در ادامه مطالب به آن‌ها می‌پردازیم.

ادامه این مطلب : https://emojo.ir/hitman-ps4-game-tutorial/