سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گوشی های شیائومی با چالش های سال 99 مشکل شد

وشی شیائومی شرکت شیائومی تولید کننده گوشی های هوشمند است که در مقایسه با سایر تولید کنندگان گوشی مانند سامسونگ و اپل نسبتاً جدید است ، اما یک رقیب جدید در بازار است.

معرفی گوشی xiaomi

شیائومی رسماً اولین سیستم عامل MIUI مبتنی بر سیستم عامل آندروید خود را در آگوست 2010 راه اندازی کرد. نرم افزار آن ها مبتنی بر Stock Android بود که نوعی ترکیبی از Samsung TouchWiz و iOS بود. یک سال بعد ، آن ها تلفن هوشمند مارک خود را با نام Xiaomi Mi 1 منتشر کردند. این تلفن همراه با سیستم عامل MIU وارد بازار شد. این ترکیب از طراحی ، تولید و نرم افزار خاص خود موفقیت بزرگی داشت و به همین دلیل تلفن های هوشمند بیشتری به دنبال آن تولید شدند. پس از تسخیر بازار چین ، آن ها شروع به توسعه و گسترش کردند ، اول بقیه بازارهای آسیا (2014) و بعداً اروپا (2016) را با افتتاح فروشگاهی در اسپانیا گرفتند.

بهترین گوشی های شیائومی سال 2019

1- گوشی مدل Mi 9 2- گوشی شیاوئی  مدل Mi 9T Pro 3- گوشی شیاومی مدل  Mi 8 Pro 4- گوشی شیاومی Mi Mix 3 5- گوشی شیاومی Mi 8 6- گوشی شیاومی Mi Mix 2S 7- گوشی شیاومی Pocophone F1 8- گوشی شیاومی Mi 9T 9- گوشی شیاومی Mi 9 SE 10- گوشی شیاومی Redmi Note 8T

قیمت گوشی شیائومی در بازار ایران

قیمت یکی از مهمترین معیارهای خرید هر مدل موبایل در بازار است. گوشی های شیائومی که با استحکام سخت افزاری خو و نوت د وارد بازار شدند، با محبوبیت بسیار بالایی روبرو شدند. در حال حاضر گوشی های این برند مانند ردمی نوت 8 و می نوت 8 پرو ، جزو پر فروش ترین گوشی های این برند هستند. در حال حاضر دریافت قیمت گوشی xiomi از طریق سایت هاکان بسیار آسان شده و شما با کلیک بر روی هر محصول می توانید قیمت آن را دریافت نمایید. 

خرید گوشی xiaomi با قیمت مناسب

هاکان موبایل این فرصت را برای شما فراهم کرده است که با یک قیمت بسیار مناسب ، گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید. می توانید با مشاورین هاکان موبایل تماس بگیرید تا شما را در زمینه خرید موبایل راهنمایی کرده و پس از دریافت یک راهنمای خرید مناسب ، بهترین گوشی را برای خود انتخاب نمایید. با این روش امکان خرید اشتباهی شما کم می شود و می توانید بهترین گزینه را با بودجه خود تهیه نمایید.