سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشی ساده برای افراد مسن کدام است+ مقرون به صرفه

افراد مسن علاقه ای به گوشی های پیچیده با تنظیمات عجیب غریب ندارند. اغلب داشتن یک گوشی ساده با کیبورد برای آنها کفایت می کند. گوشی های ساده چون کارایی خوبی دارند ، اغلب استفاده از آنها ساده است و نیازی به برنامه و اپلیکیشن های پیچیده ندارند، بسیار محبوب می باشند. از میان گوشی های ساده نوکیا nokia mobile ، سامسونگ ، فلای ، کت و آلکاتل ، می توان چند مدل بسیار خوب و مقرون به صرفه را نام برد. شما می توانید از بین گوشی های زیر یکی را برای پدر یا مادر و عزیزان مسن خود انتخاب نمایید.

ویدئوی معرفی بهترین گوشی های ساده 2020

گوشی موبایل نوکیا مدل 2018 106 دو سیم‌ کارت

نوکیا 106 علاوه بر کارایی بالایی که به عنوان یک گوشی ساده دارد از قیمت مناسب و ظاهر زیبا نیز برخودار است. این گوشی از یک صفحه نمایش 1.8 اینچی بهره می‌برد. با توجه به باتری در نظر گرفته شده امکان استفاده برای 15 ساعت مکالمه وجود دارد. بدنه گوشی با طراحی کوچک خود بسیار خوش دست است و از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. همچنین صفحه کلید نرم گوشی به شما در تایپ راحت تر کلمات کمک می‌کند. رادیو FM و چراغ قوه از دیگر امکانات در نظر گرفته برای گوشی محسوب می‌شوند.

نوکیا 106

گوشی موبایل 3310 ارد دو سیم کارت

گوشی OROD مدل 3310 با ویژگی‌هایی نظیر صفحه‌نمایش بزرگ، صفحه‌کلید بزرگ و دکمه‌های جدا از هم یکی از جدیدترین مدل‌های ارائه‌شده در بازار است. صفحه‌نمایش گوشی 3310 OROD دارای اندازه‌ی 2.4اینچی است که از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. یکی از مشکلات اکثر گوشی‌های ساده، صفحه‌کلید نامناسب با دکمه‌های چسبیده به هم است. صفحه‌کلید این مدل گوشی به نحوی طراحی شده است که دکمه‌ها جدا از هم باشند و باعث راحتی و سرعت هرچه بیشتر کاربر هنگام تایپ شوند.

OROD مدل 3310 از نظر اندازه و ابعاد نیز به نحوی ساخته شده که بسیار خوش‌دست است. ضخامت گوشی 13.8 میلی‌متر است و همچنین طول 128 و عرض 59 میلی‌متری دارد. برای کاربرانی که به بیش از یک سیم کارت نیاز دارند، امکان استفاده از دو سیم کارت در این مدل گوشی فراهم شده است. گوشی 3310 دارای رادیو FM است و از قابلیت‌های خاص آن می‌توان به امکان استفاده از رادیو، بدون نیاز به هندزفری اشاره کرد.

ارود 3310

این گوشی 86 گرم وزن دارد و از کارت‌ حافظه‌‌های جانبی MicroSD جهت ذخیره‌سازی اطلاعات، پشتیبانی می‌کند. این گوشی با بهره‌گیری از باتری 1000 میلی‌آمپرساعتی و با توجه به اندازه‌ی گوشی، به‌راحتی توانایی برآورده‌کردن نیاز کاربران را دارد و تا مدتی طولانی پاسخ‌گوی نیاز آن‌هاست. OROD مدل 3310 به دوربین دیجیتال مجهز شده که دارای قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری است و می‌تواند تصاویر و فیلم‌هایی با کیفیت VGA را برای شما ضبط و ثبت کند.

در این مدل گوشی امکان ضبط صدا وجود دارد و کاربران می‌توانند در مواقع موردنیاز، صدای خود یا اطرافیانشان را ضبط و ذخیره کنند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به بلوتوث و چراغ‌قوه اشاره کرد؛ همچنین این مدل گوشی دارای تنوع رنگ بوده و در چهار رنگ مشکی، سرمه‌ای، نارنجی و طوسی به بازار عرضه شده است

گوشی کن شیندا مدل هامر پلاس ضد آب و ضد ضربه

ارتباطات
شبکه های ارتباطی 2G
فن‌آوری‌های ارتباطی بلوتوث , رادیو
بلوتوث دارد
درگاه ارتباطی microUSB v1.1
امکانات نرم افزاری
پشتیبانی از زبان فارسی بله
منوی فارسی دارد
موسیقی MP3
ویدیو 3gp
ضبط صدا دارد
دوربین
دوربین دارد
رزولوشن عکس VGA
حافظه
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD
سایر مشخصات
باتری قابل تعویض بله
مشخصات باتری 2000mAh
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما , شارژر , هندزفری
صدا
بلندگو دارد
خروجی صدا جک 3.5 میلی‌متری
صفحه نمایش
صفحه نمایش رنگی دارد
صفحه نمایش لمسی دارد
فناوری TFT
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 2.0 تا 2.4 اینچ
اندازه 2.2 اینچ
رزولوشن 220 × 176
تراکم پیکسلی 128 پیکسل بر هر اینچ
محافظت دارد
تعداد رنگ 64 هزار رنگ
مشخصات کلی

گوشی آلکاتل مدل 2053- Alcatel 2053

طراحی گوشی آلکاتل 2053D

گوشی آلکاتل 2053D از طراحی زیبا، راحت و ساده ای برخوردار است که کاملاً متناسب با دست و جیب شما می باشد. صفحه نمایش آن 2.4 اینچ است. ابعادی که برای این گوشی در نظر گرفته شده 103 در 54 میلی متر با ضخامت 16.9 میلی متر می باشد و این سایز کوچک باعث این شده که این گوشی وزنی معادل 89 گرم داشته باشد. بدنه این گوشی آلکاتل، از پلاستیک مقاوم ساخته شده که در برابر بعضی از ضربات و فشارها مقاوم می باشد.

این گوشی تاشو می باشد، مزیت تاشو بودن این گوشی این می باشد که در زمان استفاده نکردن از آن، حجم بسیار کمی اشغال می کند و به راحتی در تمام جیبها جا می شود. مزیت دیگر تاشو بودن، محافظت بیشتر از صفحه نمایش می باشد. این گوشی صفحه کلیدی دارد که با اعداد و حروف انگلیسی به همراه حروف فارسی را پشتیبانی کرده است.

آلکاتل 2053

این فارسی بودن برای کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی کمی دارند و یا اصلا آشنایی با آن ندارند، بسیار مناسب می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب در این گوشی این است که از زبان شیرین فارسی پشتیبانی کرده و دارای منوی فارسی نیز است. این منوی فارسی کمک بزرگی به بسیاری از افراد در استفاده از این گوشی خواهد کرد.مزیت دیگر این گوشی برند آلکاتل دو سیم کارت بودن آن است.