سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنظیمات کامل بازی پابجی موبایل

هر بازیکن حرفه ای برای خود تنظیمات مخصوص دارد به طوری که بازی را برای او روان کرده تا بتواند به آسانی به بازی کردن پابجی موبایل بپردازد. ما نیز در این پست سعی کرده ایم که با معرفی تنظیمات مختلف بازی پابجی موبایل به شما کمک کنیم که به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید البته طیف گسترده ای از تنظیمات پابجی موبایل وجود دارد که ما مهم ترین های آن ها را برای شما باز کرده ایم.

آموزش تنظیمات در پابجی موبایل

پابجی موبایل یکی از بازی های نبرد رویال می باشد که امروزه در کشور های مختلف طرفدار های زیادی را جمع کرده است، ما در این پست تصمیم داریم در مورد آموزش تنظیمات مختلف پابجی موبایل یعنی گرافیک، حساسیت، کنترل ها و چیز های دیگر صحبت کنیم. در سناریو فعلی پابجی موبایل بسیار مهم می باشد که شما در مورد تنظیمات پابجی موبایل حرفه ای باشید زیرا برای به دست آوردن Chicken dinner بسیار مهم می باشد.

تنظیمات پابجی موبایل وقتی به درستی باشد، شما شاهد یک گیم پلی روان خواهید بود. علاوه بر این تنظیمات گرافیکی تقریبا بی عیب و نقص را خواهید دید، نسبتا شما می توانید همه چیز را بدون تاخیر انجام دهید. یک تنظیم با حساسیت خوب به شما این امکان را می دهد که با سرعت سلاح ها را بازیابی کنید، همین موضوع به شما کنترل زیادی در برابر دشمن هایتان به شما خواهد داد ما در این پست تصمیم داریم به شما کمک کنیم تا بهترین تنظیمات در پابجی موبایل را انجام دهید.

تنظیمات اساسی پابجی موبایل

در بخش های تنظیمات پابجی موبایل ، اولین قسمت مورد بررسی تنظیمات اساسی می باشد. شما در این قسمت با تنظیمات ابتدایی بازی مانند Aim Assist، Firing modes، Peek & Fire، ژیروسکوپ و انواع دیگر این ها آشنا خواهید شد. شما می توانید این تنظیمات را مطابق با خواسته خود با بازی اضافی کنید.

تنظیمات گرافیکی پابجی موبایل

در این بخش از آموزش بازی به آموزش تنظیمات گرافیکی یک از مهم ترین تنظیمات پابجی موبایل می باشد. در تنظیمات گرافیکی پابجی موبایل

شما می توانید کیفیت عکس، حجم فریم یا فریم بر حسب ثانیه، استایل متن و روشنایی داخل بازی و … را تغییر دهید. ما در عکس ها یک نمونه قرار داده ایم.

گرافیک بازی همیشه باید در سطح روان باشد این به شما کمک می کند که دشمن خود را به درستی تشخیص دهید و گیر کردن در بازی را تجربه نکنید و اگر هم وجود داشته باشد بسیار کم می باشد.

حجم فریم نقش اساسی در درگیری های نزدیک ایفا می کند، البته روان بودن صفحه بسیار مهم تر می باشد. حجم فریم همیشه باید در سطح extreme باشد. البته خیلی از گوشی های هوشمند نمی توانند حالت extreme را پشتیبانی کنند، شما در این موارد می توانید از حالت High یا Ultra استفاده کنید.

سبک گرافیکی نیز نقش بزرگی در رندر گیری فضا ها مانند خانه ها، درخت ها و … دارند. سبک گرافیکی به کاربر نیز کنترل خوبی برای تشخیص دشمن و ماشین های آن ها خواهد داد. حالت گرافیکی ایده آل باید حالت Classic یا حالت Colorful باشد. اگر شما یک گوشی هوشمند دارید این حالت ها یک حالت مناسب بدون گیر کردن و روان می باشد.

بهترین کنترل تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile)

در این بخش شما می توانید تنظیمات پابجی موبایل را مطابق میل و خواسته خودتان انجام دهید. کنترل پیش فرض مناسب برای حالت کنترل با دو انگشت می باشد. بازیکن می تواند از انگشت های دیگرش نیز برای کنترل استفاده کند. این طرح استفاده از دو انگشت توسط بازیکن می تواند اصلاح شود بسیاری از بازیکن های حرفه ای وجود دارند که از پنجه چهار انگشتی خود در هنگام بازی استفاده می کنند و بهترین کنترل تنظیمات پابجی موبایل را با خود هماهنگ می کنند. شما در عکس ها طرز کنترل صحیح و حرفه ای را می توانید ببینید.

تنظیمات وسایل نقلیه پابجی موبایل

شما در این قسمت می توانید یاد بگیرید که چگونه کنترل های مربوط به وسیله های نقلیه را به بازی اضافه کنید. علاوه بر این ها شما می توانید موسیقی داخل ماشین را تنظیم کنید. گزینه های جوی استیک ماشین، به صورت چپ و راست انجام گیرد. شما باید به قسمت تنظیمات پیش فرض بروید و آن ها را تغییر دهید.

یاد بگیرید که چگونه بهترین تنظیمات پابجی موبایل را انجام دهید.

حساسیت تنظیمات مهم ترین قسمت بازی می باشد. بدون حساسیت تنظیمات پابجی موبایل شما حتی نمی توانید به درستی به آن ها شلیک کنید ویا در یک حرکت متقابل خودتان را جا به جا کنید. در این قسمت، سه گزینه حساسیت تنظیمات به صورت پیش فرض وجود دارد، این گزینه ها به ترتیب بالا، متوسط و پایین می باشند. اگر شما حساسیت بالایی نسبت به نتیجه بازی خود ندارید می توانید مطابق میل خود رفتار کنید. برای حساسیت پوستی نیز دو روش متفاوت وجود دارد یکی ADS که مخفف Aim Down Sensitive می باشد و دیگری حساسیت ژیروسکوپ می باشد.

ادامه مطلب : https://emojo.ir/pubg-mobile-scope-settings/