سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک ترفند ساده برای خرید تفنگ در پابجی موبایل

آموزش مراحل خرید تفنگ در بازی پابجی موبایل (PUBG MOBILE)، چگونه در پابجی موبایل تفنگ بخریم؟

بازی پابجی موبایل یک بازی مبارزه‌ای می باشد و بازیکن برنده، بازیکنی است که در این بازی آخرین کسی است که زنده میماند . بنابراین هر بازیکن برای مبارزه پر چالش با رقیب خود باید سلاح‌های مختلفی داشته باشد. این سلاح‌ها از سطح ساده تا پیشرفته می‌باشد و می‌توان آن‌ها را با امتیاز یا پولی که در بازی پابجی موبایل دریافت می‌کنید، خریداری کنید.

در این مقاله نحوه خرید تفنگ در پابجی موبایل تشریح می‌کنیم. در بازی پابجی موبایل با روش‌های مختلفی می‌توانیم تفنگ را خریداری کنیم که یکی از این راه‌ها بدست آوردن اسکین تفنگ پابجی است. این اسکین‌ها رایگان هستند و نیازی به پرداخت پول نیست. فقط کافیست مأموریت‌های خواسته شده را انجام دهید.

مراحل خرید تفنگ در پابجی موبایل

مرحله اول: سندها و کوپن‌های جعبه را جمع کنید و صبر کنید تا جعبه‌ای که باز می‌کنید حاوی اسکین M416 باشد. نیازی نیست نگران انقضای کوپن باشید. هنگامی که به یک جعبه علاقه‌مند شدید، از کلیه کوپن‌ها و سندها استفاده کنید.

گام دوم : برای بدست آوردن اسکین کامو بیابانی (desert camo skin) برای M416 ، 500  دشمن را با اسلحه بکشید. می‌توانید بخش دستاوردها “Assault Mistry” را بررسی کنید تا تعداد دشمنانی که تاکنون کشته اید را بدانید.

گام سوم : باز کردن جعبه‌های رایگان تا زمانی که برخی از اسکین‌های رایگان M416 را بدست آورید.

جعبه های premium رایگان نمی‌باشد، اما می‌توان با استفاده از سکه‌های BP و انجام مأموریت، آن را رایگان کرد. اسکین رایگان فقط در جعبه‌های کلاسیک موجود است. مگر اینکه توسعه‌دهندگان  بازی پابجی موبایل، تصمیم بگیرند اسکین‌های M416 بیشتری را در جوایز بعدی فصل Royale / Winner Pass کسب کنند، فقط می‌توان این اسکین‌ها را در جعبه‌ها دریافت کرد. لازم به ذکر است که اسکین اسلحه‌ای که توسط یک دشمن سرنگون‌ شده نگه داشته می‌شد، به طور خودکار به بازیکنی که همان اسلحه را از روی جعبه دشمن جمع می‌کند منتقل نمی‌شود.

دسترسی به سلاح های بازی پابجی موبایلهمانطور که اشاره شد برای دسترسی به سلاح های پیشرفته بازی پابجی موبایل شما به uc یا پول بازی پابجی نیاز دارید. برای خرید پول پابجی شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید. این وب سایت یکی از بهترین فروشگاه های فروش پول بازی به شمار می آید و شما می توانید یک خرید قابل اعتماد را تجربه نمایید.

منبع : https://bit.ly/2MPnlmI