سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همزن کاسه دار دلمونتی 210 بهترین همزن کاسه دار برای جهیزیه

همزن کاسه دار دلمونتی 210 یکی از پر فروش ترین همزن های برقی جهیزیه است. این همزن کاسه متوسطی دارد و به دلیل قیمت مناسب و موجود بودن دو رنگ سفید و مشکی از آن بسیار خوش فروش است. در ادامه می خواهیم به بررسی کیفیت و مشخصات این همزن برقی بپردازیم.

همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ، یکی از همزن‌های دلمونتی است که عملکرد آسان و کارایی بالا باعث محبوبیت آن در میان همزن‌ها شده است. ظرف این همزن با ظرفیت بالایی که دارد در تهیه خمیر انواع کیک، شیرینی و نان بسیار پر کاربرد است و به راحتی می‌توان با ان حجم زیادی خمیر تهیه کرد. اگر شما هم جز کسانی هستید که به شیرینی پزی بسیار علاقه دارید و به دنبال یک همزن با عملکرد خوب و قیمت بسیار مناسب از یک برند معتبر هستید، همزن کاسه دار DL210 دلمونتی گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

همزن کاسه دار DL210 دلمونتی ساخت کدام کشور است؟

همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ساخت کشور ایتالیا است که جز برندهای برتر در زمینه تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود. این کمپانی به علت تقاضای زیاد و به دلیل کم شدن هزینه‌های تولید در حال حاضر محصولاتش را در کشور چین زیر نظر کارشناسان خود مونتاژ و تحت لیسانس ایتالیا به بازار عرضه می‌کند. محصولات دلمونتی با استفاده از مواد درجه یک ساخته می‌شوند و در نهایت محصولی که تولید می‌شود بسیار با کیفیت است. این برند در ساخت محصولات دلمونتی به نیاز مشتریان بسیار توجه دارد و تمامی محصولاتش را بر اساس فناوری‌های روز دنیا تولید می‌کند.

مشخصات و نحوه کار با همزن کاسه دار DL210 دلمونتی

ما در ادامه این مطلب قصد داریم که شما را بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی همزن کاسه دار دلمونتی آشنا کنیم لطفا با ما همراه باشید.

  1. همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 با توان مصرفی 300 وات در تهیه انواع خمیر با سرعت و کیفیت بسیار خوبی به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این همزن حرفه‌ای نان، کیک و شیرینی را در کمترین زمان و با بافتی عالی درست کنید.
  2. عملکرد TURBO در همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 ، قدرت موتور دستگاه را به حداکثر توان خود می‌رساند. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید مواد داخل همزن را با حداکثر قدرت پره‌های همزن مخلوط و آماده کنید.
  3. کاسه همزن با قابلیت چرخشی که دارد خمیر را با کیفیت بهتری و به صورت یکدست‌تری برایتان آماده خواهد کرد و همچنین استفاده از دستگاه را هم راحت‌تر کرده است و دیگر نیازی به خاموش کردن‌های پی در پی و چرخش مواد داخل کاسه را ندارد.
  4. یکی دیگر از قابلیت‌های این همزن قفل ایمنی آن است. تا زمانی که وسایل همزن به طور صحیح و کامل در جای خود قرار نگرفته باشند دستگاه روشن نخواهد شد. این قابلیت طول عمر دستگاه و امنیت استفاده از آن را بسیار بالا برده است.
  5. ظرفیت 4 لیتری کاسه همزن یکی از نقاط قوت این دستگاه می‌باشد. ظرفیت بالای این همزن برای تهیه خمیر در حجم بالا بسیار مناسب می‌باشد و با هر بار استفاده از همزن می‌توانید خمیر زیادی را آماده کنید که به سرعت شما در آشپزی کمک خواهد کرد و در نهایت خمیری یکدست خواهید داشت.
  6. پایه دار بودن همزن در مقایسه با دیگر همزن‌های بدون پایه استفاده از دستگاه را آسان و ایمن ساخته است و عملکرد شما را در استفاده از همزن سریع‌تر کرده است.
  7. جنس بدنه همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 از پلاستیک فشرده ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. همچنین جا به جایی و کار کردن با دستگاه و تمیز نمودن بدنه را بسیار راحت‌تر کرده است.
  8. جنس کاسه همزن از استیل ضد زنگ با استحکام بالایی ساخته شده است. استفاده و شستشوی مداوم این کاسه در کیفیت آن تاثیری ندارد و استیل بودن آن طول عمر بالای همزن را ضمانت می‌کند.
  9. پره‌های همزن برقی از جنس استیل و کروم می‌باشد که در استفاده طولانی مدت و روزانه دچار آسیب نخواهد شد. 4 سری همزن همراه این دستگاه عرضه شده است که قابلیت خمیر زنی به صورت حرفه‌ای را دارد.
  10. همزن کاسه دار دلمونتی مدل DL 210 قابلیت تنظیم سرعت موتور در 5 حالت را دارد. بسته به موادی که دارید می‌توانید هر کدام از این سرعت‌ها را انتخاب و از عملکرد آن لذت ببرید.