سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فروشگاه اینترنتی موبایل در ایران کدام است؟

برای انتخاب هر بهترینی نیاز به دانش و تجربه کافیست. نمی توان خودسرانه در بازه موضوعی نظر داد. در مورد فروشگاه های اینترنتی هم هر کس می تواند با توجه به معیارهای شخصی خود نظر دهد. در حال حاضر فروشگاه های زیادی در حوزه خرید و فروش موبایل فعالیت دارند. علاوه بر بازار علاالدین تهران که به عنوان مرجع شناخته می شود ، فروشگاه های بزرگی همچون دیجی کالا در این حوزه فعالیت دارند. جای تعجب است که افرادی کوته فکر ، سعی دارند با تبلیغات الکی خود ، این فروشگاه ها را با فروشگاه های خرده فروشی شهرستان ها مقایسه کنند.

برای انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی معیارهایی لازم است که هر فرد با توجه به آنها می تواند دست به انتخاب بزند. جالب توجه این است که هر فروشگاهی قطعا مزیت های رقابتی را در سبد محصولی خود قرار داده و کار ما به عنوان مشتری این است که این مزیت ها را پیدا کرده و از آنها بهره مند شویم. برای مثال ممکن است فروشگاه بسیار خوب باشد اما مهلت ارسال محصولاتش بسیار طولانی و خسته کننده گردد. یا فروشگاهی قیمت های بسیار پایین بدهد اما اجناس آن اورجینال و اصل نباشد. از طرفی ممکن است قیمت گوشی هانر در یک فروشگاه بسیار پایین باشد اما قیمت گوشی های آیفون آن از همه فروشگاه ها بهتر باشد. ممکن است رابط کاربری یک فروشگاه عالی باشد ، اما از طرفی قیمت های بالایی داشته باشد. بنابراین ما به نکات مهم در انتخاب فروشگاه بسنده می کنیم و انتخاب را به عهده خود شما قرار می دهیم.

معیارهای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی خوب

برای انتخاب یک فروشگاه موبایل ، به نکات زیر توجه کنید:

1- قابل اعتماد بودن فروشگاه: دقت کنید که فروشگاه مورد نظر چقدر سابقه دارد و چقدر مردم از خرید از آن راضی هستند. گاهی فروشگاه های جدیدتر هم روی کار می آیند و نمی توان به دلیل نوپا بودن آنها را کنار زد. در این زمان به پایین سایت مورد نظر مراچعه کرد تا بررسی کنید که نماد اعتماد الکترونیکی دارد یا نه. اینماد دارای یه تصویر مشابه زیر است. اگر بر روی اینماد کلیک کنید ، می توانید مجوز و نماد اعتماد فروشگاه را ببینید و از قابل اعتماد بودن آن مطکئن شوید.

نماد اعتماد

2- تخصصی بودن فروشگاه: فروشگاهی که به صورت تخصصی در حوزه موبایل فعالیت دارد ، می تواند مشاورین بهتر ، محصولات با کیفیت تر و در ل خدمات بهتری را در اختیار شما بگذارد.

3- قیمت محصولات

3- ساده بودن کار با سایت و فرآیند خرید

4- تبلیغی نبودن سایت

5- مشاوره و پشتیبانی از محصولات

6- خدمات پس از فروش

این موارد را باید در انتخاب یک فروشگاه اینترنتی رعایت کرد. در آخر می توانید نظرات کاربران را در مورد سایت جویا شوید و با خیال راحت دست به انتخاب بزنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر تجربه ای در مورد خرید از یک فروشگاه اینترنتی موبایل دارید می توانید در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.